CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

11 Μαρ 2008

Bιογραφικό του Wentworth Miller

Ο Γουέντγουορθ Μίλλερ (Wentworth Earl Miller III) γεννήθηκε στις 2 Ιουλίου 1972 και είναι Άγγλος ηθοποιός. Έγινε διάσημος με τον πρωταγωνιστικό του ρόλο ως Michael Scofield στην τηλεοπτική σειρά Prison Break.


Γεννήθηκε στο Chipping Norton του Oxfordshire, στην Αγγλία, όπου και έμενε ο πατέρας του, που σπούδαζε στην Οξφόρδη. Η οικογένειά του μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όταν αυτός ήταν ενός έτους. Έχει δύο αδερφές, τη Leigh και τη Gillian. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Πρίνστον με πτυχίο στην αγγλική λογοτεχνία.


Ο 35χρονος ηθοποιός δήλωσε πρόσφατα ότι δεν του αρέσει που τον αποκαλούν sex symbol και μιλούν για το sexy βλέμμα του.

Συγκεκριμένα είπε: "Είναι περίεργο που με αποκαλούν sex symbol. Είμαι ο ίδιος άνθρωπος εδώ και 10 ή 15 χρόνια, δεν έχω αλλάξει και πολύ. Τα μάτια μου δεν πήραν ξαφνικά μια ωραιότερη απόχρωση του πράσινου". Και συνέχισε λέγοντας: "όταν κοιτάζω με μισόκλειστα μάτια ο κόσμος το θεωρεί sexy αλλά εγώ στην πραγματικότητα το κάνω γιατί τα μάτια μου είναι ευαίσθητα".